من از ما می نویسم

من و همسر در سال 88 ازدواج کردیم از زندگیمون راضی بودیم و لذت می بردیم تا اینکه در مهرسال 91 خدا مهرش را در غالب یک فرشته کوچک به نام آیسان به ما عطا کرد.و حالا 3 نفری بیش از قبل از زندگی در کنار هم لذت می بریم.

من از ما می نویسم

من و همسر در سال 88 ازدواج کردیم از زندگیمون راضی بودیم و لذت می بردیم تا اینکه در مهرسال 91 خدا مهرش را در غالب یک فرشته کوچک به نام آیسان به ما عطا کرد.و حالا 3 نفری بیش از قبل از زندگی در کنار هم لذت می بریم.

arezooe kharid khoone mostaghel

az dafeye pish k neveshtam koli etefaghat khoob va bad oftad. albate k khoobash bishtar boodan khodaro shokr.

farda tavalode adrian hast

va man kheili khoshhalam k pesar kochooloee khooneye ma 3 sale shode.

emshab ye kam taghirat dadam too otagham 

va yeki az cover hae boland k male lebas mahya bood ro dadam bezare too komodesh.

yeho khol shod k ma darim toro tahamol mikonim va feshar roo maman va baba ziade be khatere to az injor harfa.

harfaee k khodamam midoonam

vali vaghean nabayad migof 

khodaya mishe behem komak koni k zoodtar be ye alame pool dast peyda konam. hade aghal mahi 10000 $ lazem daram

ey khoda hamishe man harchi azat khastam zood behem dadi

خیلی زود سلامتی مو بهم برگردوندی و من خیلی شاکرتم.

خدایا یک راهی جلو پام بذار که بتونم فورا یه کار خوب در شان خودم با درآمد بالا پیدا کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد