من از ما می نویسم

من و همسر در سال 88 ازدواج کردیم از زندگیمون راضی بودیم و لذت می بردیم تا اینکه در مهرسال 91 خدا مهرش را در غالب یک فرشته کوچک به نام آیسان به ما عطا کرد.و حالا 3 نفری بیش از قبل از زندگی در کنار هم لذت می بریم.

من از ما می نویسم

من و همسر در سال 88 ازدواج کردیم از زندگیمون راضی بودیم و لذت می بردیم تا اینکه در مهرسال 91 خدا مهرش را در غالب یک فرشته کوچک به نام آیسان به ما عطا کرد.و حالا 3 نفری بیش از قبل از زندگی در کنار هم لذت می بریم.

23/4/2020

کارهایی که باید در روز حتما انجام بدم حالا ترتیبشو بعد از چند روز دستم میاد:

1- باید در روز 45 دقیقه ورزش کنم

2- 2 درس گرامرلی بخونم

3- 2 قسمت VOCAB

4- یک اپیزود فیلم بینم

5-آدرین باید 30 دقیقه لگو بازی و پازل بازی کنه

6- واسه آیسان باید یک ساعت وقت بذارم هر چند از صبح تا شب وقت منو میگیره

7- اینروزها باید تحقیق کنم چه طوری از اون طریق مهاجرتی میتونم اقدام کنم

8- تحقیق کنم چه کاری در خور روحیات من هست و چه طوری میتونم درآمد داشته باشم و پولدار بشم

9- هدفم را در زندگی مشخص کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد