من از ما می نویسم

من و همسر در سال 88 ازدواج کردیم از زندگیمون راضی بودیم و لذت می بردیم تا اینکه در مهرسال 91 خدا مهرش را در غالب یک فرشته کوچک به نام آیسان به ما عطا کرد.و حالا 3 نفری بیش از قبل از زندگی در کنار هم لذت می بریم.

من از ما می نویسم

من و همسر در سال 88 ازدواج کردیم از زندگیمون راضی بودیم و لذت می بردیم تا اینکه در مهرسال 91 خدا مهرش را در غالب یک فرشته کوچک به نام آیسان به ما عطا کرد.و حالا 3 نفری بیش از قبل از زندگی در کنار هم لذت می بریم.

30 ماهگی و پایان سال 1393

آیسان خانم یا به گفته ی خودشون آیسان خامون این روزها تبدیل به یک دختر بلبل زبون شدن و صد البته حاضر جواب خیلی دوست دارم تک تک حرفهاش و کارهاش را یک جا ثبت کنم اما نمیشه.

چند نمونه از حرفها و کارهای گل دختر:

یک سری کارهایی که نباید انجام بده را انجام می ده بعد بهش می گم آیسان خانم چرا این کار را کردی اصلا کار خوبی نبود و کلی داستان سرایی می کنم بعد منتظر جواب می مونم و آیسان خانم یک جواب قانع کننده بهم می ده :(همین) یعنی کاملا قانع میشیم دیگه ما خودمون هم یاد گرفتیم از همه دیگه که سوال میکنیم و حوصله جواب دادن نداریم می گیم (همین)نیشخند

یک دفعه داشتیم باهم بازی می کردیم یک دفعه آیسان خامون بو دادن گفتم آیسان این چه بویه؟ کی بود؟

یهو رفت موبایل اسباب بازیش را آورد. شروع کرد به شماره گرفتن گفت: 

الو سلام خاله محیا خوبین شما بو دادین؟

آره آره؟

باشه اشخال نداره خدافظخندهخنده (یعنی مرده بودم از خنده)

داشتیم شام می خوردیم می گه شامتون را تا آخر بخورین اگه نخورین می گم گرگه زیر توسان هستش بیای بخورتتون (حالا فقط مونده ایشون ما را فیلم کنن)

تازگیها عاشق این هست که 100 تا لباس روهم بپوشه یعنی کل کمدش را می پوشه رو هم طوری که نمیتونه راه بره هرکاری هم میکینم در نمی اره.

چند روزی هم هستش که به شدت لوس شده خودشم در جریان هست مثل لوس ها حرف می زنه بعضی وقت ها هم خودش خندش می گیره از حرف زدنش.

دیگه اینکه آیسان خانوم مثل برق و باد دوسال و نیمه شدن .

امیدوارم سال جدید سال بسیار بسیار خوب و پر از اتفاقات عالی باشه ایشالا همه ی کنکوری ها هم موفق بشن خواهر کنکوری من هم بهترین موفقیت را کسب کنه. ایشالا پدر و مادرمو خواهرهام و همسر عزیزتر از جانم و دختر پاره تنم همشون سالم و به دور از هرگونه مریضی باشن ایشالا برادر همسر هم یک زن خوبی گیرش بیاد و بره سر خونه زندگیش خلاصه واسه همه آروزی بهترین ها را میکنم.

برای خودم هم آرزوی سلامتی میکنم توی سال گذشته بدنم یکم اذیتم کرد هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی امیدوارم توی سال آینده دیگه تکرار نکنه این کارهای بدش رانیشخند

و از خدا می خواهم اون که ته دلم هستش را اگه به صلاحم هستش را به واقعیت تبدیل کنه خدا جون شکرت به خاطر همه چیز خداجون همین طور که همیشه کمکم کردی از این جا به بعدم هوامو داشته باش خدا جون خیلی دوست دارم بوس بوس بوس

در آخر هم آرزوی سلامتی و دل خوش می کنم واسه همه ایشالا سال پر از برکتی باشه واسه همه ایرانی ها و با پایان یافتن سال 93 وضعیت بد اقتصادی هم تمام بشه و اعصاب همه یکم راحت شه ایشالا.